4 דרכים להגביר תנועה ומכירות באמצעות Google Trends

הכירו את Google Trends-הכלי שעושה פלאים ל SEO

הכלי הפופולארי של גוגל עבר כבר מספר עדכונים מאז השקתו ב- 2004, וכיום כבר ניתן להיעזר בו בתור כליSEO לכל דבר – הוא מסייע להבין טוב יותר את קהל היעד, לייצר תוכן אטרקטיבי יותר, ובסופו של דבר לקדם את העסק.
במדריך שלפניכם נציג 4 דרכים באמצעותן תוכלו להגביר את התנועה לאתר ולהגדיל את המכירות דרך Google Trends:


להישאר מעודכנים

כדי לקבל “נקודות זכות” בגוגל חשוב להעשיר את האתר בתכנים עדכניים באופן קבוע -Google Trends יוכל לסייע בכך, בעוד שדרכו תמצאו נושאים טרנדיים במיוחד ברחבי הרשת. כל מה שיידרש מכם לבצע הוא להזין מונחי חיפוש, והכלי יציג לכם נושאים עדכניים. כך תוכלו להישאר רלוונטיים, להשיג יותר תנועה לאתר ואף לשפר את הדירוגים שלו בגוגל.
זכרו שבסופו של יום – כל ההצלחה של האתר היא גם הצלחה שלכם, והצלחה שלכם תסייע לשמור על המוניטין שלכם בתור חברה לקידום אתרים.

 

לדעת מה הקהל מחפש

הכלי לא רק מייצר רעיונות לתכנים טרנדיים, אלא גם מסייע להכיר טוב יותר את הקהל ולמצוא מגמות חיפוש פופולאריות שלו ברשת.
תוכלו לעשות זאת באמצעות לחיצה על trending searches, ולראות מגמות של תכנים טרנדיים מחופשים נכון לאותה תקופה. לאחר מכן תוכלו לסנן את התוצאות לפי קטגוריות (עסקים, בריאות, מדע וכד’), כדי לראות תכנים מתאימים לנישה שלכם. המגמות הללו יוכלו להעניק לכם רעיונות לתכנים שיציגו לקהל בדיוק את מה שהוא מתעניין בו נכון לאותה תקופה, ובכך למשוך עוד תנועה איכותית וממירה לאתר.

יצירת Calendar לתוכן

הכלי מאפשר לבצע חיפושים ע”ב זמן, כך שתוכלו להשתמש בו ליצור יומן תוכן לחודשים הבאים – הוא למעשה מיידע מה הקהל מחפש ובאילו תקופות בשנה, כך שתוכלו לייצר תוכן שיקדים את המתחרים ושיקבל קדימות במנועי החיפוש.
ע”י הזנת מונח חיפוש והגדרת טווח חיפוש של 5 השנים האחרונות תוכלו לראות תקופות בשנה בהן מונחי החיפוש נחשבו ליותר פופולאריים, וכך תוכלו לתכנן את תזמון התכנים בהתאם.

 

“כוונון” מילות המפתח

הכלי יכול לעזור לכם לכוונן את מילות המפתח שלכם כדי לייצר תנועה אורגנית גדולה ואיכותית – אם לצורך העניין יצרתם מחקר מילות מפתח שמכיל רק מילים תחרותיות, ייתכן והמילים הללו לא יתרמו יותר מדי ל SEO מאחר והן לא נחשבות ל”מגמות”. כלומר במילים אחרות – הן לא יסייעו למשוך יותר מדי תנועה לאתר שלכם.
כדי לבדוק אם המילים שבחרתם טובות מספיק תוכלו להזין אותן בכלי, ולבדוק את הביצועים שלהן ברשת לאורך תקופה של מספר שנים – כך תוכלו להחליט אם כדאי למקד את המילים הללו לקידום האתר או לא.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם