קידום אורגני

כיצד להתאים קידום אורגני לפלטפורמת האתר – wix /וורדפרס/שופיפיי

האם קיימת פלטפורמה עדיפה למהלך קידום אורגני בגוגל?

בכל הקשור לפרסום באינטרנט, הכלל הוא פשוט: ככל שהאתר ייחשף ליותר גולשים, מספר האנשים שיקליקו על הקישור המוביל אל האתר – יגדל. קידום אורגני הוכח ככלי הפרסום היעיל ביותר מכל יתר שיטות השיווק האינטרנטי, זאת כיוון שלמרות שלוקח קצת זמן לראות את האפקט שלו – הוא אפקטיבי בהבאת האתר למיקומים טובים בגוגל ולהשארתו במיקום גבוה לכשהגיע אליו, לאורך זמן. אחד מהגורמים המשפיעים ביותר על היכולת לקדם את האתר בגוגל, הוא הפלטפורמה שעליה בנוי האתר.

קידום אורגני הוא ריצת מרתון

אתרים שקל יותר לקדם אותם בגוגל, יהיו בסופו של דבר עם תנועה גדולה יותר כיוון שהם יקבלו חשיפה מירבית. מדובר בריצה למרחקים ארוכים, כאשר המטרה היא שהפעולות שנעשות לצורך קידום אתרי וורדפרס או אתרים הבנויים על פלטפורמות אחרות, יעזרו לגולשים למצוא בקלות את האתר שלכם ויעודדו אותם להיכנס אליו. זוהי סיבה שהתמיכה של המערכת עליה מבוסס האתר בפעולות לקידום אורגני, חשובה כל כך.

שלב אחר שלב בדרך להצלחה- איך seo עושה את העבודה?

מטרת קידום אורגני היא להעלות את האתר לתוצאות גבוהות בסולם של גוגל, בין היתר באמצעות שימוש בנתונים שמספקים הגולשים עצמם, למשל ביטויים שכיחים שהם מקישים, על מנת למצוא אתרים המספקים שירותים מסוימים ושנמצאים גם בטקסטים שונים בתוך האתר.

חשוב להבין כי אתרים לא יכולים להגיע לעמוד הראשון בתוצאות של גוגל בתוך יום או יומיים: ההגעה אל ה”פסגה” לוקחת זמן, אך מי שמכין תכנית סדורה לפי שלבים ומבצע את כל הפעולות הנדרשות, לאחר מחקר מקדים מעמיק ויסודי – יקטוף את הפירות וייהנה מאתר מצליח בעל תנועה ערה במיוחד.

איך אפשר לקדם אתרי wix ושופיפיי בגוגל?

שופיפיי צברה את הפופולריות שלה כמערכת נוחה יחסית לבניית אתרי איקומרס, כיוון שהיא מכילה את כל מה שצריך לניהול חנויות מסחר אינטרנטיות. wix לעומתה, היא פלטפורמה אהודה על לא מעט פרילנסרים, שמעוניינים להקים אתר בסיסי יחסית לצרכי תדמית בתוך זמן קצר ומחבבים את התבניות הפשוטות שהמערכת הזו מציעה. האתגר של שתי המערכות הללו מתחיל, כאשר עולה הצורך לקדם את אתרי האינטרנט הבנויים עליהן.

מהי הפלטפורמה הנוחה מכולן לקידום אתרים באינטרנט באופן אורגני?

הקושי במקרה של שתי הפלטפורמות הללו, הוא בהיותן מערכות קוד סגור. המשמעות בנוגע לseo היא, שקשה יותר לבצע שינויים לאחר שהאתר כבר באוויר. אתרי וורדפרס לעומת זאת, המבוססים על מערכת קוד פתוח, מאפשרים גישה נוחה לכל חלק באתר.

עבור בעלי האתר מדובר בהקלה: אין צורך להיות מתכנת כדי להוסיף תוכן חדש או לשנות תוכן קיים באתר, על מנת להתאימו לדרישות של seo. למעשה, ניתן לעשות זאת בנוחות ובמהירות ולשפר את האתר בכוחות עצמכם, בהתאם לצורך, בכל שלב שהוא וגם אם האתר כבר הועלה מזמן לרשת.

גוגל אוהב אתרים מוצלחים – לכן מערכת וורדפרס היא אופטימלית לקידום

למנוע החיפוש יהיה קל יותר למצוא את האתר שלכם, כאשר תדאגו לשלב בתוכו את הביטויים הנכונים, להעשיר אותו בתוכן רלוונטי ומתחדש ולהשקיע בעיצוב נעים לעין. מערכת וורדפרס מאפשרת לעשות את כל הדברים הללו ולייצר אתרים נוחים לגלישה וידידותיים למשתמש.

בעת בניית אתרי וורדפרס קל להתאים את האתר המבוסס על פלטפורמה זו אל הדרישות של אסטרטגיית הקידום האורגני שנתפרת על ידי מקדם האתרים המקצועי שלכם, בדיוק למידותיו של האתר. הפשטות של המערכת הופכות את חווית המשתמש למצוינת ואת היכולת לקדם את האתר – לאופטימלית. כך, שבסופו של יום כל מי שמעוניין לקדם את האתר שלו,  בפשטות ובקלות, ולוקבל תוצאות בדמות לקוחות ולידים מומלץ לו לבחור אתר המבוסס על וורדפרס.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם