איזה אינטגרציות עם שירותים חיצוניים חשוב להטמיע באתר

שירותים חיצוניים

ההתפתחות המהירה של כל מה קשור לאתרי האינטרנט, בפרסום והקידום נע בקצב מהיר ביותר והאופציות החדשות מתווספות לעיתים תכופות. אנשי המקצוע בתחום בניית האתרים משתמשים בכל אחת מהאפשרויות החדשות כדי ליצור אתרי אינטרנט ייחודיים וחדשניים. הם מיישמים את הטכניקות ואת השיטות החדשות באתרי האינטרנט החדשים שהם מקימים והם גם משדרגים אתרים קיימים ומוסיפים להם את האופציות החדשות, כדי שהלקוחות ייהנו מתנועה ערה יותר של לקוחות וגם ממכירות גבוהות באמצעות שירותים חיצוניים שקיימים באתר האינטרנט.

בין התהליכים החדשים והיעילים אשר מקושרים לאחרונה לכמה אתרי אינטרנט אפשר למצוא גם את שירות מערכת לשליחת SMS אשר יוצר קשר פורה ואיכותי עם כל אחד מהלקוחות. רוב הלקוחות נהנים מהקשר הישיר ולכן הם פותחים באופן די מהיר את ההודעות שהם מקבלים בדרך זו. הפרסום במסלול זה הוא מאד אפקטיבי ודי מהר מרגישים את ההזמנות שמצטברות באתר האינטרנט. מערכת זו גם מחזקת את הקשר עם הלקוחות בנושא הגעת משלוחים, ניתוב תורים, תזכורות ואופציות רבות נוספות שמסייעות מאד בחיי היום יום.

שירותים חיצוניים של פרסונליזציה

המגמה בשנים האחרונות היא לקדם את נושא הפרסונליזציה וזאת כדי להתאים לכל לקוח שירותים חיצוניים שמתאימים לו. בדרך זו שולחים ללקוחות באופן ממוקד מסרים שמתאימים להם מבחינת תחומי עניין, גיל, אזור גיאוגרפי ועוד. הפניות האישיות יוצרות הנעה לפעולה ורבים מהלקוחות הפוטנציאליים גולשים לאתר האינטרנט הרלוונטי, מביטים בהצעות השונות, במבצעים ובאיכותם של המוצרים. בהתאם לכך הם מקבלים החלטה אם להזמין פריטים מסוימים או לא.

הפעילות של שירותים חיצוניים היא ברוב המקרים אפקטיבית והמכירות תמיד מזנקות כלפי מעלה, דבר שלא היה קורה ללא הפושים של הפרסונליזציה.

חלונות קופצים

בהיסטוריה של כל גולש אפשר לראות באילו אתרים הוא היה ועל פיהם לסווג את תחומי העניין שלו. אם הוא גלש באתר אך לא רכש בסופו של דבר, המערכת תזכיר לו שוב ושוב את המוצרים שיכול היה לקנות אך לא רכש בפועל. האופציה של חלונות קופצים מזכירה לו שוב שמדובר במוצרים שאולי הוא זקוק להם. יש מקרים שהדבר ימריץ אותו לקנות ויש מקרים שלא, אך בכל מקרה עצם העובדה שהוא מקבל על כך תזכורות היא חשובה ביותר.

דפי נחיתה

שירותים חיצוניים הם חשובים ביותר בכל הרשתות החברתיות כיוון שהן בעלות השפעה עצומה על כל מה שקורה ולכן קיימת חשיבות להוסיף מדי פעם דפי נחיתה שיסחפו אחריהם את הגולשים בעקבות הפרסום המעולה.

לאחר קריאת המידע רבים מהם ילחצו על הלינק ויגיעו באופן ישיר לאתר ולקטגורית המכירה. כיוון שזה קורה ברשת החברתית, הדבר קורה אצל כל החברים יחד ולכן יש מקרים שבהם כולם יחד מחליטים שזו עסקה כדאית והם מבצעים הזמנות, אשר יגיעו עד פתח הדלת שלהם תוך פרק זמן קצר.

 

 

 

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם