פעילות של ניהול מוניטין לעסקים

ניהול מוניטין

אחד הנושאים המרכזיים שמקדמים את העסקים או מובילים אותם לכישלון הוא המוניטין שלהם. הפעילות העסקיתוההומניטרית שמבצע כל עסק מקבעת את המוניטין החיובי או השלילי שלו. לאורך כל שנות הפעילות של החברה, מנהליהועובדיה פועלים בשלוחות השונות של רבדי העיסוק, כדי ליצור תדמית חיובית. אך לעיתים מעשה אחד שנעשה בטעות אועקב חוסר תשומת לב, עלול ליצור תדמית ומוניטין שליליים ומכאן הדרך להידרדרות במדרון היא מהירה מאד. לכן אנשימקצוע אשר מתמקצעים בתחום המוניטין באינטרנט מבצעים כמה פעולות, כדי לקדם את נושא ניהול מוניטין החיוביולהקטין ככל שניתן את המוניטין השלילי.

לצורך כך אנשי ניהול מוניטין ברשת, מעלים את קרנם של כל הנכסים הדיגיטליים של עסק זה, כמו אתר האינטרנט, כתבהמחמיאה שהייתה הרדיו או בטלוויזיה עם מנהל החברה, סרטון מערוץ יוטיוב, הפרופיל באינסטגרם ובפייסבוק, מידעמהלינקדאין ועוד. במקביל לכך, אם קיים ברשת מוניטין שלילי אנשי הקידום דוחקים אותו כלפי מטה לדף השני או השלישיבקטגוריה הרלוונטית של תחום העיסוק של החברה וכך הסיכוי שיראו את הדברים השליליים הוא נמוך מאד. אפשרבמקרים מסוימים לבקש מגוגל או מהגורם שפרסם את הפרסומים השליליים להסיר את המידע הפוגעני הרלוונטי מהרשת.

למי מתאים ניהול מוניטין

ברוב המקרים נושא ניהול מוניטין מתאים מאד לעסקים כיוון שאם יש עליהם מידע שלילי שנכתב על ידי לקוח או גורםאחר, קיימת חשיבות רבה לדחוק את האזכורים השליליים הללו וליצור אט אט את המוניטין החיובי מחדש. לא מדוברבהליך פשוט ובטח לא בהליך מידי אלא מדובר בפעולות רבות שיש לבצע בזו אחר זו, כדי להציף את הרשת בנושאים חיובייםככל שאפשר על העסק.

למוניטין חיובי יש השפעה חשובה לכל עסק. לקוחות מסתכלים באתרים השונים כדי לראות חוות דעת חיוביות מול דיסהמלצות, אנשי עסקים שמעוניינים בשיתופי פעולה סוקרים כל מה שכתוב ברשת וכך גם ספקים, עסקים בחו”ל ועוד. זוהסיבה שכל כך חשוב גם להסיר או להרחיק את כל המידע השלילי.

ניהול מוניטין לאנשים פרטיים

ניהול מוניטין מתבצע גם עבור אנשים פרטיים שמישהו הכפיש את שמם ומכיוון שהם בעלי תפקיד חשוב או מתכנניםפעילות מסוימת, הם עושים כל שניתן כדי לקדם את ענייניהם הפרטיים באופן חיובי והרחקת הדברים השליליים. וזאתבאמצעות אנשי ניהול מוניטין ברשת שעוסקים בכך לאורך תקופות ארוכות ויש להם את המיומנות לביצוע כל הפעולותהנדרשות.

ניהול מוניטין לפוליטיקאים

המידע ברשת הוא בסיס ההתנהלות של כל פוליטיקאי ומידע שאינו איכותי עלול לסייע בהפלתו ובהטיית הכף נגדו. לכןמקדמי אתרים שעוסקים בנישה ייחודית זו והם בעלי ידע רב, מסייעים בהזנת מידע חיובי רב ככל האפשר, מול הורדת מידעשעלול להזיק לשמו הטוב ולקידומו של הפוליטיקאי הספציפי

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם