לקדם את העסק באמצעות הדיגיטל

איך לקדם את העסק באמצעות הדיגיטל?

לקדם את העסק באמצעות הדיגיטל

כולנו מכירים את העולם החדש שאנחנו חיים בו, יש שפע עצום והמון עסקים שמתעסקים באותו הדבר. השוני שמבדיל ביניהם הוא שיווק דיגיטלי. זהו המקום שלכם לבלוט על פני השאר, למתג את עצמכם כאלטרנטיבה ראויה או כמותג ללא תחרות. יש המון דברים שאתם יכולים לעשות כדי לקדם את העסק באמצעות הדיגיטל, חלקם ייקחו לכם מעט זמן וכדאי ליישם אותם במהרה.

לקדם את העסק באמצעות הדיגיטל ? קודם פתחו אתר אינטרנט משלכם

אחד הדברים החשובים ביותר הוא שלעסק שלכם יהיה אתר. בצורה הזאת אתם גורמים ללקוחות שלכם להבין שמדובר בעסק אמין וכן אתם יכולים לשדר את הנראות שאתם בוחרים ורוצים שהמותג ישדר החוצה. בניית אתרים מקצועית תאפשר מבנה נכון של האתר ובסיס מעולה לקידום העסק בהמשך

וודאו שהעסק שלכם מוצג ב-Google My Business

GMB הוא כלי מצוין לקידום העסק שלכם בדיגיטל. הכלי החינמי מאפשר לכם לתת לגולשים פוטנציאליים מידע רלוונטי אודות העסק שלכם, כמו שעות פתיחה, מספר טלפון, ביקורות, קישור להזמנת מקומות, תמונות רלוונטיות של המקום ועוד.

פתחו עמודים עסקיים ברשתות החברתיות

כחלק מהעולם הדיגיטלי, הרשתות החברתיות צברו תאוצה ועסקים שאין להם נוכחות שם – כמעט ולא קיימים מבחינת הקהל שלהם. לכן, עליכם לפתוח דפים עסקיים בפלטפורמות שרלוונטיות לקהל היעד שלכם ולהעלות את רמת המעורבות של הקהל שלכם עם העסק. אתם בעצם יוצרים קשר ישיר עם הקהל מאחר והם יכולים לפנות אליכם בהודעות אישיות ולקבל מענה מהיר.

תנו ערך למשתמשים שלכם. תייצרו תוכן!

אחד הדברים הכי חשובים שמבדילים ביניכם לבין מותג אחר, הוא הערך המוסף שאתם מביאים למשתמשים שלכם. אם אתם עוסקים בתחום הנדל”ן, חשוב מאוד לייצר לקוראים שלכם תוכן שיגרום להם להבין שמדובר באיש מקצוע מעולה. למשל, תוכלו לכתוב על מחירי הדירות, איך אפשר להפוך דירת קבלן ליפה יותר ועוד. התוכן הזה יגרום לאנשים להאמין בכם ויוביל ליותר התעניינות. את התוכן אתם יכולים לפרסם באתר שלכם או בעמוד העסקי שלכם ברשתות החברתיות על מנת לייצר נוכחות דיגיטלית.

תייצרו מערכת יחסים שיווקית דרך המייל

פנייה לקהל שלכם באמצעות המייל היא דרך מצוינת להגדיל מכירות. ישנן דרכים רבות ליצור רשימות תפוצה אליהן תשלחו את המיילים, כמו הרשמה למועדון לקוחות בחינם, הרשמה לקבלת מדריך פרקטי בחינם, קבלת הנחה לרכישה עתידית ועוד. ישנן פלטפורמות רבות שמתמחות בניהול רשימות תפוצה, בניית המיילים והפצתם, כך שתוכלו להיעזר בהן כדי לעשות זאת בצורה נכונה.

למתקדמים – קידום ממומן ברשתות חברתיות

אם אתם מעוניינים להגיע לקהלים חדשים, או לייצר יותר מכירות בקרב הקהל שכבר צברתם, אחד הפתרונות הוא לייצר קמפיינים ממומנים ברשתות החברתיות. בצורה הזאת אתם נכנסים לראשו של הצרכן ומיידעים על השירות באמצעים הרלוונטים עד שהוא מבצע את הפעולה הרצויה. לקמפיינים יכולים להיות כל מיני מטרות, כמו רכישות באתר, הבאת תנועה לאתר ועוד.

 

המאמר נכתב בשיתוף פיאלקוב דיגיטל ובאדיבות – חברת איזיקלאוד

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

בניית אתרים לעורכי דין

צ’ק ליסט לבניית אתרים לעורכי דין – כך תקימו אתר ייעודי מושלם לענף המשפטי: בניית אתר איכותי למשרד עורכי דין פירושו בניית אמינות, ושיווק של

קרא עוד »

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם