בניית אתרים

בניית אתרים – על מה לשים דגש כשמתחילים

בניית אתרים – למה חשוב לשים דגש על השלבים המקדימים

מדי שנה, האינטרנט ממשיך להיות יותר ויותר דומיננטי ונדרש בהיבטים השונים בחיינו. כל מי שמעוניין לקדם את העסק שלו ולהציג אותו בפני קהל רב יותר של לקוחות פוטנציאליים ההחלטה הטובה ביותר שיוכל לקבל היא להצטרף לזירה עמוסת היתרונות הזו באמצעות בניית אתרים. זוהי מלאכה מורכבת ועמוסת שלבים, אבל כזו שהתמורות שמקבלים בסופה הופכים אותה לכדאית – ובגדול.

כיצד נעשית כיום בניית אתרים?

רבים בעלי העסק אשר אצים רצים לחיפוש אחר בניית אתרים חינמית והיישר אל עבר קידום אתרים מקצועי . אך, מדובר על השקעה הדורשת חשיבה ועומק וצורך להתייחס לאתר כאל נכס עתידי. כיום אין תחליף להתאמה האישית: אתר שנבנה עבור העסק, בהתאם למאפיינים שלו, לדרישות של אנשיו, לקהל היעד וכדומה.

הסיבה הראשונה היא שאין אתר אחד אשר דומה לחברו. הקמת אתרים חייבת להתחיל בפועל רק לאחר שמגדירים היטב את כל האלמנטים המרכיבים אותו, בונים תוכנית לאתר ומארגנים אותו על הנייר. הניסיון של חברות הפועלות בתחום הוא צעד מרכזי להצלחת המשימה.

כיום מחפשים את האינדיבידואליזם, הדרך בה האתר יכול להתבלט ביחס לאתרים אחרים מאותו סוג או אתרים אחרים באותו תחום פעילות. הסיכויים שאתרים מהסוג הזה יקבלו תשומת לב חיובית ויהפכו לזכירים יותר גבוהים בצורה משמעותית מאשר אותם “אתרי נוסחה”.

בניית אתרים היא רק נקודת ההתחלה

אחת הטעויות הגדולות ביותר שאפשר לעשות בתחום היא לבנות אתר רק כדי שהוא יהיה שם, אבל לא להשקיע כלל בפיתוחו ובקידומו. אתר שכזה צפוי לסבול מכמות כניסות נמוכה וכמובן שגם מפעולות המרה (יצירת קשר, רכישת מוצרים וכדומה) מינימליות עד בלתי קיימות.

הסיבה הראשונה לכך היא שעולם האינטרנט הוא תחרותי מיסודו, והתחרות הזו נוגעת לכל תחום ורק גדלה מיום ליום. אם האתר לא משקיע מאמצים על קידום אתרים אורגני, קידום ממומן, פעילות ברשתות חברתיות וכן הלאה, הוא צפוי לראות שהמתחרים שלו עוקפים אותו. האתר מקודם בהתאם לרלוונטיות שלו לגולש, לוותק שלו, לרצינות ולמיתוג שלו (בין השאר) ואי אפשר להתקדם ישר אל עבר הקידום או פשוט להגיד שיש אתר, אם הוא לא בנוי טוב ואף אחד לא רואה אותו (מה שקורה כאשר מנועי החיפוש לא מוצאים את האתר רלוונטי לחיפושים).

אתר אינטרנט כיום חייב להיות דינמי ולהתעדכן באופן תדיר, למשל עם מאמרי תוכן מקצועיים, מידע נוסף על שירותי החברה העומדת מאחוריו , מבצעים שונים וכן הלאה.

פרמטרים דוגמת שיפור חוויית המשתמש, אבטחת מידע, גלישה מהמובייל, רספונסיביות ומהירות טעינה משפיעים על האופן שבו הגולשים תופסים את האתר, ותורמים לקידומו באפיקים השונים – בצורה ישירה או עקיפה. גם הפלטפורמה עליה יושב האתר היא חשובה כמו גם האחסון. כל אלו הם נדבכים חשובים להצלחה של האתר אפילו עוד טרם הקמתו.

 

המפתח העיקרי להצלחה: מציאת חברה מקצועית בתחום

עיקר המאמצים שלכם צריכים להיות מושמים על בחירה בחברת בניית אתרים לעסקים קטנים כגדולים מהשורה הראשונה, כזו שתוכל להבין את הדרישות שלכם ולהפוך אותם לכדי פרמטרים מהותיים של האתר, תוך כדי ביצוע טכני של המלאכה ללא דופי.

חברה שכזו תוכל להקים אתרים העומדים בסטנדרטים הגבוהים ביותר ולספק שירותים משלימים הכרחיים הקשורים אליהם. חברה שמלווה אתכם לכל אורך התהליך, החל מהתכנון הראשוני ועד לסוגיות של תפעול, תחזוקת והרחבת האתר, יכולה לקבל עדיפות.

אז מה עושים? מומלץ ליצור קשר עם חברה מקצועית בתחום, לראות דוגמאות לאתרים קודמים שהיא בנתה, לבחון את רשימת השירותים שלה ולשוחח עם אנשיה כדי להבין מהו ה”אני מאמין” שלהם ביחס לבניית אתרים ולתפעולם.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם