בניית אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים לחוויית משתמש נוחה ומיטבית

בניית אתרים רספונסיביים היא כיום הכרח ואף דרישה. אי אפשר עוד להסתפק בבניית אתרים רגילים כבעבר. אף אחד מהלקוחות הקיימים או הפוטנציאליים שלכם לא יתרשם מאיכות, יוקרת או רצינות העסק שלכם אם הוא ייכנס לאתר שלכם והאתר לא יהיה מותאם למכשיר מתוכו הוא נכנס לאתר.

די בטוח שהזדמן לכם להיכנס לאתר דרך הפלאפון שלכם בו קטעי טקסט הפוכים או בגדלים שונים שגורמים לטקסט להראות על המסך רק בחלקו.

סביר שגללתם את החלונית מטה כדי לראות את שאר תוכן האתר והחלונית ירדה בכל פעם למטה מהר מדי מכדי שיכולתם לקרוא.

בוודאי חוויתם מצב בו ניסיתם לקרוא אודות החברה או המוצר אותו היא מציעה ואז קפצה חלונית עם בקשה ליצירת קשר ובזבזתם מספר שניות טובות למציאת אותו סמן X כדי שתוכלו לבטל את הבקשה.

בכל אחד מהמקרים הללו סיכוי רב שעלה בכם תסכול והתנגדות למה שקורה. חוויית המשתמש שלכם נפגעה. בדיוק את זה חברתנו רוצה למנוע וזו הסיבה בה אנו מתמחים בתחום בניית אתרים רספונסיביים.

בניית אתרים רספונסיביים

בניית אתרים רספונסיביים במה מדובר?

בעבר היו בונים אתרים בסיסיים שמותאמים למחשב הביתי שהיה לו גודל מסך סטנדרטי. אבל היום יש מחשבים נייחים וניידים עם גדלי מסך שונים שעובדים עם מערכות הפעלה שונות. כמובן, שוק מכשירי הסלולר שמציע סוגים רבים של מכשירים בגדלים שונים המתחדשים מדי שנה. ואם נשים לב גם לעובדה שניתן להתחבר למסכי טלוויזיה ולמסכים גדולים יותר ממסך המחשב כמו גם לכך שיש מספר דפדפנים שונים שיתפעלו את האתר שלכם על המסך, נבין בעצם מדוע יש צורך של בניית אתרים רספונסייבים  ואי אפשר להתעלם מכך ולבנות אתרים שנועדו רק למחשב נייח.

משמעות בניית אתר רספונסיבי היא בניית אתר שמשתנה ומתאים את עצמו בכל מכשיר שעליו הוא מציג. בונה האתרים מעצב אותו כך שהמידע ישתנה לפי המכשיר  (פלאפון או אייפד או מחשב נייח, לדוגמא). או התצוגה עצמה משתנה והופכת לרוחבית, לקטנה, לבעלת צבע אחר וכו.

אתר מותאם ממוקד חוויית משתמש שהוא בעצם הגולש המתעניין והלקוח הפוטנציאלי כך שירצה להישאר באתר שלכם, יבין באופן ברור מה קורה באתר. כיום, אתר רספונסיבי המהווה אתר תדמית לעסק שלכם הוא הרושם הראשוני שלכם ואתם רוצים שהרושם הראשוני יהיה טוב.

איפה להתחיל כשרוצים להקים אתר רספונסיבי?

אנו בחברת H-tech  לא נתחיל לבנות את החנות האינטרנטית, אתר התדמית או האתר לעסק שלכם לפני שנבין בדיוק מהו הצורך שלכם ומהי מטרת בניית האתר. מתוך כך, אנו נאפיין ונתאים לאתר שלכם שיטות ודרכים לחוויות משתמש נוחות ומספקות. אתם רוצים שהאתר שלכם יהיה נעים וברור למשתמש ובזה אנו מתמקדים.

מעבר לכך, אתם רוצים שהאתר יוביל את המשתמשים להישאר באתר ולחקור את האפשרויות השונות. אתם רוצים שהמתעניין יצור קשר, יירשם לרשימת התפוצה או אף יקיים רכישה. כלומר, אתם רוצים שהאתר יהיה יעיל וישרת את מטרתו. אתם מוזמנים לפנות אלינו ולקבל פרטים נוספים כיצד נוכל לעזור לכם להבין יותר כיצד התאמת האתר שלכם תעזור לכם להגדיל יחסי המרה (לגרום למשתמשים לפעול ולא רק להיכנס לאתר ולצאת ממנו). אנו בחברת H-tech אתכם להגשים את היעד של בניית אתר רספונסיבי.

להצעת מחיר וייעוץ ללא עלות!

השאר פרטים ונציגנו יחזרו אליך בהקדם

פרויקטים אחרונים

אתרי סחר | אתרי תדמית | דפי נחיתה

קלאס דור

קלאס דור

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר מסחר
לצפייה בפרויקט

ירקן העיר

ירקן העיר

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר סחר בתחום המזון
לצפייה בפרויקט

אריק גרון

אריק גרון

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר
לצפייה בפרויקט

גרין דיגיטל

גרין דיגיטל

פיתוח אתר הכולל אפשרויות שונות בתוך האתר
לצפייה בפרויקט

עידן ניידיץ

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר כולל לוח הופעות מורכב
לצפייה בפרויקט

עו"ד גיא סרוסי

עורך דין גיא סרוסי

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר
לצפייה בפרויקט

משרד עו"ד יזוק מלכין ושות'

משרד עו"ד יזוק מלכין ושות'

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר
לצפייה בפרויקט

פינק ליידי

פינק ליידי

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר
לצפייה בפרויקט

ED LUXURY OFFICES

ED LUXURY OFFICES

איפיון, עיצוב ופיתוח אתר השכרת משרדים לפי שעה/יום/חודש
לצפייה בפרויקט