איך לקדם אורגני בגוגל- כמו מקצוען

קידום אורגני הוא הכלי האפקטיבי ביותר ליצירה של קהל לקוחות שנכנס לעסק באופן קבוע. היום, יותר מתמיד, לכולם יש גישה לכל סוגי התוכן שקיימים, אבל באותה מידה גם ההיצע הגדול מביא לתחרות גדולה יותר על קהל העוקבים והגולשים. המטרה בתהליך של קידום אורגני היא לייצר קהל גדול ככל הניתן של גולשים חדשים שיכנסו אל אתר האינטרנט של בית העסק כדי לקבל מידע וכמובן, כדי לרכוש את המוצרים שבית העסק מציע, בסופו של דבר.

מה ההבדל בין קידום אורגני ובין קידום ממומן

קידום אתרים אורגני הוא המונח שמתאר קידום שלא באמצעות תשלום, כלומר, קידום שנעשה על ידי שימוש בכלים שונים שמטרתם להגדיל את קהל הגולשים. ההבדל המשמעותי הוא שתהליך של קידום ממומן כולל כמובן תשלום למנוע החיפוש של גוגל, מה שהרבה פעמים יציג את האתר שלכם תחת המילה ‘מודעה’ בכותרות האתרים שמופיעים רגע אחרי שמחפשים את המוצר שאתם מוכרים. בדרך כלל קהל הגולשים לא אוהב את התחושה כאילו משהו ‘דוחף לו’ מוצרים שהוא לא צריך. כך שהרבה פעמים נעדיף ליצור את המניפולציות הנדרשות על אתר האינטרנט, נייצר קהל עוקבים רלוונטי וזמין דרך הרשתות החברתיות, מה שביחד יתן לנו את המענה הדרוש ויאפשר קידום אורגני והגדלה של קהל הגולשים באתר באופן טבעי.

מה הגורמים שמשפיעים על קידום אורגני

על קידום אורגני יש כמה גורמים שמשפיעים. הראשון הוא האופן בו נראה אתר האינטרנט שלכם. חישבו עליו בדומה לאופן בו חושבים על חלון ראווה. כמו שחלון ראווה משמש אותנו כדי להציג את תכולת החנות בפני העוברים ושבים, כך גם במקרה של אתר האינטרנט. היום, בכיכר הסואנת שהיא מנוע החיפוש של גוגל, אין מקום למשחקים. אנחנו רוצים להציג בפני קהל הגולשים אתר מהיר, אינטואיטיבי, כזה שנראה טוב ומציג מידע רלוונטי עבור המשתמש. כך אנחנו יכולים להשאיר את הלקוח זמן רב יותר בתוך האתר מה שיתן לנו שתי תוצאות רצויות. קודם כל כך נוכל לאותת למנוע החיפוש של גוגל כי מדובר על אתר רלוונטי עבור המשתמש, לאור הזמן שהוא מבלה באתר. מהצד השני, בילוי ארוך יותר באתר יפתה בסופו של דבר את הגולש לרכוש מה מהמוצרים אותם אנו מציעים לו.

יצירה של קהל עוקבים

קהל עוקבים ניתן לייצר בשתי דרכים. הראשונה היא על ידי יצירה של שיח על התחום בו עוסק העסק שלכם דרך שימוש ברשתות החברתיות. היום, בניגוד לעבר, חלק גדול מהאינטרקציה עם הלקוחות עוברת דרך הרשתות החברתיות מתוך ההבנה כי הלקוחות, יותר משהם רוצים להרגיש שהם השקיעו במוצר טוב וקיבלו בסופו של דבר מוצר שווה ערך למה שרכשו, היום הלקוחות רוצים להרגיש שהם גם כן חלק מהסיפור. השיתוף דרך הרשתות החברתיות תוך שימוש בכל אחת מהפלטפורמות השונות באופן המתאים לה, יכול להזניק את כניסת הגולשים לאתר שלכם למעלה.

שיתוף מידע רלוונטי עבור הלקוח

קידום אורגני יכול להתרחש דרך השארה של כמו ‘סימני דרך’ עבור הלקוח. כלומר, על ידי יצירה של תוכן רלוונטי עבורו כמו מאמרים וכתבות במקומות בהם מציגים את התוכן שמתכתב עם האתר שלכם, ניתן להשאר מידע רלוונטי וקישור לאתר שלכם. מה שכמובן יביא עוד לקוחות אל המחזור העסקי.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם