אתר עסק

כך תקימו אתר איכותי וממיר עבור העסק שלכם – 4 הפעולות להקמת אתר שיביא תוצאות

הצ’ק ליסט שחובה לשמור – הדרכים לבניית אתר מנצח לעסק הקטן שלכם

בין אם אתם צלמים עצמאיים, מרפאה קטנה או חנות ציוד משרדי, אתר אינטרנט הוא דבר שאתם פשוט חייבים לעסק שלכם.
אתר אינטרנט הוא כרטיס הביקור של העסק – הוא זה שייצור נוכחות ברשת, יסייע לצבור קהל לקוחות, וייתן תנופה למכירות וההכנסות.
אם אתם עומדים להקים אתר לעסק – אנחנו ממליצים לכם לעבוד לפי רשימת 4 השלבים החשובים הבאים:

1. בחירת דומיין איכותי

שם הדומיין (כתובת האתר) הוא הדבר הראשון שהגולשים רואים, וחשוב שהוא ייצור רושם טוב ויהיה יעיל עבור ה-SEO :
▪ בחרו שם קליט וקל לאיות – שלא יכלול סלנג או מילים אזוטריות מדי.
▪ חשוב שהשם יהיה קצר ככל האפשר – כך תקלו על הגולשים לזכור ולהקליד את הכתובת.
▪ הימנעו משימוש במספרים ומקפים שיקשו לזכור את הכתובת, וייראו פחות טוב לעין.

2. בחרו ספק איכותי לאחסון אתרים

יש לא מעט חברות אחסון אתרים בארץ ובעולם – כולן מציעות חבילות אחסון שונות במחירים שונים, שתלויים במספר גורמים (גודל שטח האחסון, רמות האבטחה לאתר וכד’). כמו בכל תחום – גם בחירת חברת האחסון צריכה להיות מושכלת:

▪ הימנעו מעבודה עם חברות שמציעות אחסון בחינם – הן מציעות חבילות בסיסיות ביותר עם רמת אבטחה נמוכה, ומכלילות באנרים פרסומיים באתר.
▪ בדקו ביקורות והמלצות על כל חברה, וערכו השוואות בין החבילות השונות.
▪ השתדלו לבחור בחברה שמתמחה באחסון ענן.
▪ שימו לב שהחברה מציעה תמיכה ושירות לקוחות באופן שוטף.

3. השקיעו במערכת ניהול טובה

מערכת ניהול (CMS – (Content Management System היא פלטפורמה שמשמשת לבנייה וניהול אתרי אינטרנט. מערכת CMS טובה תעזור לכם ליצור, לנהל ולתחזק את האתר שלכם, ואפילו לא תצטרכו להיות בעלי ידע טכני לצורך העניין.
בשנים האחרונות נכנסו לשוק לא מעט מערכות ניהול – בין הפופולאריות והיותר מומלצות בניהן תוכלו למצוא את WordPress (הסופר פופולארית), Drupal, Joomla ו-Wix.

4. בצעו אופטימיזציה למנועי החיפוש

ולאחר שבחרתם בדומיין, חברת אחסון ומערכת ניהול – בשלב הזה האתר כבר יתחיל לרקום עור וגידים, לקבל תפריט, עיצוב, ועמודים, ומה שנותר הוא ליישם תהליכי אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO). התהליך כולל מקבץ של פעולות שמטרתן לגרום למנועי החיפוש לאנדקס ולדרג את האתר בתוצאות, כגון:

▪ טיפול במהירויות טעינה של האתר
▪ התאמה לשימוש במכשירים ניידים (רספונסיביות)
▪ בניית קישורים פנימיים וחיצוניים
▪ היררכיית כותרות (H1-H6)
▪ שימוש בתגיות Meta, ועוד.

תמיד זכרו – ככל שהעיצוב, התוכן והאופטימיזציה של האתר שלכם יהיו טובים יותר, כך יהיו לו יותר סיכויים להיות מדורג גבוהה יותר בתוצאות במנועי החיפוש.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם