e commerce

חשיבותה של חנות e commerce עבור העסק שלכם

כל הסיבות החשובות שבגינן העסק שלכם זקוק לאתר חנות e commerce:

במידה והחלטתם להיכנס לעולם הסחר ולהקים חנות – המדריך הבא הוא בשבילכם.
כדי להתחיל לשווק את החנות שלכם כמו שצריך ב”עולם האמיתי”, להפיץ את השמועה, לצבור לקוחות ולגרום לעסק להתחיל להתגלגל, הפיתרון האידאלי עבורכם יהיה בניית אתר מסוג חנות אינטרנטית, או בשמו המקצועי – אתר e commerce.

אתר כזה יוכל לתרום לעסק שלכם בכמה דרכים – הוא יוכל לקדם ולייצר עבורו הכנסות, ובנוסף לתרום למבקרים והקונים הפוטנציאליים שלכם, בכך שיתאפשר להם להיכנס אל העסק שלכם 24 שעות ביממה, לחקור את המוצרים, לבצע רכישות בצורה נוחה ופשוטה, והכל דרך מגוון מכשירים – ניידים ונייחים כאחד.

שיווק במייל דרך פלטפורמת ה- e commerce

סוחרים רבים וותיקים יוכלו להעיד שמשיכת לקוחות חוזרים קשה יותר כיוון שאין להם דרך ליצור קשר עם הלקוחות – במקרה כזה לפלטפורמות e commerce יש יתרון גדול על פני המכירה הפיזית – בשונה ממכירה בחנות פיזית בה הלקוחות מגיעים לחנות, מבצעים קנייה ועוזבים את החנות, פלטפורמת e commerce “אוספת” מידע נוסף על הלקוחות כגון כתובת דוא”ל, שבאמצעותה ניתן להמשיך ולשווק את החנות והמבצעים שלה ללקוחות גם אחרי הקנייה, ואף למשוך אותם לבצע רכישות נוספות.
תוכלו לשלוח להם מבצעים, להציע הנחות, לעדכן אותם על השקת מוצרים חדשים, להיות איתם בקשר אישי ולקדם טוב יותר את המוצרים שאתם מוכרים.

תקשורת עם לקוחות קיימים היא חלק הכרחי ביצירת ההכנסות לעסק שלכם, שכן לא רק שתוכלו לדעת מי קנה מכם בעבר אלא שתוכלו גם לדעת באילו מוצרים הם מתעניינים, מה הם קנו, כמה שילמו, וכל המידע הזה יכול לשמש אתכם כדי ללמוד לייצר רכישות עתידיות נוספות.

הקמה וביסוס של המותג שלכם

מכירה בחנות פיזית לעיתים עלולה להגביל את הסוחרים בכל הנוגע למיתוג – כשמוצר מוצג בחנות, קשה לשווק אותו בדרכים נוספות חוץ משילוט, וגם כאן המלל והתוכן יהיה מינימלי יחסית כך שבסופו של יום כמעט ולא יהיה לכם מקום להתאמה אישית או מיתוג.

המטרה היא לגרום לצרכנים לקשר את המוצרים למותג שלכם – כלומר לבנות זהות למותג, ולגרום לקהל להיזכר בו בכל פעם שהם נתקלים במוצרים שלכם.

אתר e commerce יסייע לכם לבנות את המותג שלכם מא’ ועד ת’ ולשמור על שליטה מלאה בניהולו – כולל הנראות שלו וכל מה שהוא מייצג.

פלטפורמת e-commerce תעניק לכם מגוון אפשרויות לחיזוק המיתוג, וזו תהיה דרך מצוינת להשאיר רושם מתמשך על הקהל.

הכירו את הקהל שלכם

אתר e commerce יוכל לעזור לכם להבין טוב יותר מי הם הלקוחות שלכם ומהן ההעדפות שלהם – פלטפורמות e-commerce אוספות ומציגות מידע על המבקרים באתר כמו למשל המיקום שלהם, אופן ההגעה שלהם לאתר, התנהגויות מסוימות, ניתוח הדרך שהם עשו עד הרכישה, ועוד.

בדרך זו תוכלו לגלות ערוצי שיווק נוספים לאתר שלכם, ולהשקיע בשיווק או פרסום דרך מקור התנועה שממנו מגיעה תנועת הגולשים (פייסבוק, אינסטגרם, פרסום ממומן, גוגל וכד’).
בנוסף, תוכלו גם ללמוד יותר על האתר שלכם ולהבין דברים מסוימים שעובדים פחות טוב ואפשר לשפר – כמו למשל עמודי מוצרים מסוימים בעלי אחוזי נטישה גבוהים (שקורים אולי בעקבות תמונות לא איכותיות מספיק, חוסר בביקורות של לקוחות על המוצר וכד’), או אפילו נטישה של תהליכי רכישה ויציאה מעגלת הקניות, שיכולות להיות מסיבות של עלויות משלוח גבוהות מדי.

הרצת קמפיינים שיווקיים יצירתיים בצורה פשוטה

אתר חנות e commerce לרוב יצריך עבודה שיווקית  לא מעטה כדי למשוך לקוחות, אבל בסופו של דבר העבודה הזאת תשתלם לכם ותוכלו לראות אותה מומרת להמרות והכנסות בהמשך הדרך.

פלטפורמות e commerce כיום משלבות אלמנטים מיוחדים לשיווק דיגיטלי, והן יעניקו לכם גמישות רבה עם כל הדרכים בהן תוכלו לפרסם את האתר שלכם, לגרום לאנשים למצוא אתכם ולקנות מכם.

תוכלו למשל לייצר תוכן משולב מילות מפתח שהקהל משתמש בהן כדי לחפש מוצרים/שירותים/פתרונות כמו שלכם, לשווק עמודי נחיתה ספציפיים מהאתר שלכם דרך מודעות בקמפיינים שונים, לפרסם מבצעים או מכירות שיעניינו אנשים שרכשו מכם בעבר ולכוון אותם לרכישה חוזרת, לייצר סרטונים פרסומיים מיוחדים או להפעיל תחרויות למבקרים באתר, ועוד.

וטיפ קטן נוסף לסיום – את תהליך הקמת האתר מומלץ לבצע דרך חברת בניית אתרים לעסקים מובילה אשר תייעץ, תלווה אתכם בתהליך ותבנה לכם את האתר המתאים ביותר לדרישות ולצרכים שלכם ושל העסק שלכם.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם