מכירות באינטרנט

כך תייצרו מכירות באינטרנט – 4 שיטות מנצחות שישיגו לכם המרות

הדרך ליצירת מכירות באינטרנט מתחילה ממש כאן!

אז החלטתם לעשות את צעדיכם הראשונים בעולם המכירות המקוון – יש לכם מוצר עם פוטנציאל מכירתי גבוה ושאיפות עסקיות רבות, אבל…התקציב ההתחלתי להשקעה בעסק מוגבל, מה שגם יכול להגביל את המינוף שלו.
במיוחד בשבילכם בנינו תכנית  מכירות באינטרנט פשוטה בעלת 4 שלבים, שתהפוך את התקציב המינימלי שלכם להכנסות גדולות:

בקשו משוב מקדים למוצר

והכוונה היא לא למשוב ממקורבים אליכם רגשית כמו חברים או קרובי משפחה, אלא משוב מלקוחות פוטנציאליים אמיתיים.
תוכלו פשוט להשתמש במדיה החברתית – עמודי פייסבוק, אינסטגרם, לינדקאין, כל אלו יכולים להוות פלטפורמות לפרסום, מעין כרטיסי ביקור וירטואליים, שיעזרו לאנשים להכיר את המוצר שלכם.
מעבר לכך, תוכלו גם לבקש מהם לחוות דעה על המוצר – תוכלו להעלות פוסטים פרסומיים עם בקשות לחוות דעת, לייצר סקרים, לאפשר להם לתת ביקורות ודירוגים, ובקיצור – כל כלי שיעזור להם לתת חוות דעת מקדימה.

בניית אתר מכירות באינטרנט

כמו שאמר הפתגם המוכר מהפרסומת הוותיקה של דפי זהב – “אם אתה לא שם, אתה לא קיים”.
אם אתם מקימים עסק, אתם חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט, ואם העסק מוכר מוצרים, העדיפות היא להקמת אתר של חנות אינטרנטית.
בגדול, אתם יכולים לבנות את האתר בעצמכם דרך ממשק כלשהו לבניית אתרים, אבל התהליך, שבתור התחלה ייראה לכם פשוט, בהמשך כבר יהיה פחות ידידותי כשתצטרכו לתכנן ולפתוח עמודים, לכתוב ולהזין תכנים, להעלות קבצי מדיה ולבצע התאמות, להתאים את העמודים למנועי החיפוש, וכן הלאה…
או – שתוכלו ללכת על הדרך הפשוטה יותר ולבנות אתר דרך חברה לבניית אתרים, ותנו עדיפות לחברה שמתמחה בשיטת בניית אתרים רספונסיביים, שתבנה לכם אתר שכבר יגיע עם התאמות לתצוגה מכל המכשירים.

הכירו את הלקוחות והתחרות שלכם

קחו בחשבון שהדרך להשגת מכירות באינטרנט מתחילה בלהבין את התחרות והלקוחות הפוטנציאליים שלכם – קיימים לא מעט כלים חינמיים לניתוח נתונים ותוצאות בגוגל, שיוכלו לספק לכם פרטים מהשטח כמו מידע על האתרים המתחרים, הצגת מילות מפתח שהגולשים מחפשים בגוגל בתחום שלכם, ועוד.
מעבר לזה – בדקו מה המתחרים שלכם עשו כדי להגיע לתוצאות טובות, ופשוט קחו מהם השראה.

לחזר אחרי הקהל שלכם

דרך נוספת לייצור מכירות באינטרנט היא פשוט “לחזר” אחרי הקהל:
▪ להשתמש ברשתות החברתיות שהקהל שולט בהן ולהציג לו פרסומים
▪ לפרסם תכנים שיקדמו את העסק בבלוגים מובילים (כולל לינק שיפנה לאתר שלכם)
▪ לייצר פרסומים עם הנעה לפעולה שתבטיח הטבה כלשהי (כמו למשל ספר אלקטרוני חינם)
▪ ובמידה ויש לכם באתר טופס שכולל מילוי פרטים – נצלו את ההזדמנות כדי לשלוח תכנים שיווקיים לכתובת הדוא”ל שהם ימלאו בטופס.

Email
Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Twitter

כתבות נוספות שאולי יעניינו אותך

בניית אתרים לעורכי דין

צ’ק ליסט לבניית אתרים לעורכי דין – כך תקימו אתר ייעודי מושלם לענף המשפטי: בניית אתר איכותי למשרד עורכי דין פירושו בניית אמינות, ושיווק של

קרא עוד »

ניוזלטר H-tech

מעוניינים לקבל מאיתנו עדכונים שוטפים?

קבל במתנה!

שיחת איפיון עם מאפיין מקצועי ללא עלות!

השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם