מאמרים נוספים

בניית אתרים לעורכי דין

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp

צ'ק ליסט לבניית אתרים לעורכי דין – כך תקימו אתר ייעודי מושלם לענף המשפטי:

בניית אתר איכותי למשרד עורכי דין פירושו בניית אמינות, ושיווק של שירותי המשרד בצורה טובה.
במדריך שפניכם נסביר על בניית אתרים לעורכי דין בצורה נכונה וייצוגית, אשר תעביר חוויית גלישה מושלמת לגולשים מהמובייל ומהדסקטופ:

 

השלב הראשון של בניית אתרים לעורכי דין – מיקוד מטרה

בניית אתרים לעורכי דין כוללת הזנת מידע רב כגון מידע על המשרד, שירותים ועוד. בין היתר האתר צריך גם להציע ערך מוסף ללקוחות היעד ולהבליט יתרונות על פני המתחרים, ולשם כך חשוב קודם לתכנן איך להגדיר את הייחודיות של המשרד – ניתן לעשות זאת בכמה שלבים:

1. זיהוי החששות העיקריים שעלולים להיות ללקוחות היעד
2. הגדרת תחומי שירות שיוכלו לסייע להם למנוע את החששות
3. הגדרת המשרד כספק ייחודי לפתרון הבעיה, והצגת המידע הנ"ל בעמוד הבית ובעמודים המרכזיים.


השלב השני של בניית אתרים לערכי דין – היררכית עמודים

בבניית אתרים לעורכי דין – על מנת להעביר לקהל היעד מידע רלוונטי על המשרד, חשוב להקים מבנה אתר נכון אשר יכלול:

עמוד בית –  העמוד הראשון שאליו יכנסו רוב המבקרים. בבניית אתרים, ובמיוחד כשמדובר על בניית אתרי תדמית, העמוד הזה ייצור את הרושם הראשוני למבקרים, לכן חשוב שהוא ייבנה בצורה שתמשוך את תשומת ליבם.

אודות –  העמוד שמכיל מידע על חזון וערכי המשרד, ואת הייחודיות שלו על פני המתחרים.

ביוגרפיה –  רלוונטי במיוחד כאשר מדובר באתר של עורכי דין עצמאיים. העמוד יסביר על האדם עצמו ולמה הוא עוסק בתחום, עבור מי הוא מעניק שירות ואיך הוא יכול לסייע ללקוחות באופן ספציפי.

שירותים –  פירוט השירותים שהמשרד נותן, וכיצד הם מועילים ללקוחות.

יצירת קשר –  אחד העמודים החשובים באתר, שכן הוא זה שמסייע למבקרים לפנות למשרד לקבלת מידע ושירות.

 

 

השלב השלישי – תכנון הפונקציונליות והנגישות

כלל מפתח כשמדברים על בניית אתרים לעסקים הוא לבנות אתר פונקציונלי ונגיש לכלל המשתמשים – אתר לא נגיש עלול להוביל לנטישת גולשים או לצמצום כמות הפניות, לכן אלו הפעולות אשר יסייעו לבנות אתר עריכת דין שיתפקד כראוי:

ניווט קל וברור לכלל הגולשים.
מפת אתר חזותית –  תסייע לגולשים (וגם למנועי החיפוש אשר סורקים את האתר) להבין את מבנה העמודים בצורה טובה יותר.
גלילה קצרה –  הגולשים לא אוהבים לגלול ארוכות, ולכן חשוב לתכנן אורך עמודים מקסימלי ונוח.
שדה חיפוש –   יסייע לגולשים למצוא במהירות מידע ספציפי שהם מחפשים.
עיצוב ידידותי למובייל – בשל עלייה משמעותית של גלישה במובייל בשנים האחרונות, חשוב לוודא שהאתר רספונסיבי, ושגם כל הפונקציות שלו עובדות כמו שצריך בסלולרי.