בנייה והקמה של הקמפיינים:
• טרגוט קהל יעד מבוסס ע”פ מיקום, נתונים דמוגרפיים ותחומי עניין בהתאם לצורך.
• טרגוט לפי מילות מפתח נבחרות.
• שימוש בכלים המתקדמים של גוגל לפרסום REMARKETING .
• יצירת קמפיינים ומודעות.
אופטימיזציות וניהול שוטף של הקמפיינים:
• ניתוח של ביצועי הקמפיין הכלליים, התנהגות גולשים ומדידה של המרות מהקמפיין.
• יצירת מודעות נוספות לקמפיין – השהייה של מודעות שלא עובדות ע”י בדיקות Testing B/A
• ניהול נכון וחכם של תקציב הפרסום להגדלת התנועה הפוטנציאלית בקמפיין
• שיחה דו חודשית למעבר על הנתונים ורעיונות להתייעלות ושיפור.
ניהול מילות מפתח:
• מילות המפתח הנבחרות נעשות בשיקול של הצוות ע”י בחינה כוללת של תקציב שיווק חודשי.
• מילות המפתח יבחנו לאורך זמן. יתכנו שינויים בבחירת מילות המפתח לאורך זמן
• אנו דואגים לברור ממילות המפתח הפחות יעילות ולשדרג למילות מפתח שמביאות יותר
כניסות לאתר.
• התשלומים עבור דמי הניהול ועבור גוגל, הנם חודשיים.
• אין התחייבות למינימום מספר חודשים, הלקוח רשאי להפסיק בכל חודש שירצה.
• התשלום הוא מינימום לחודש, ולכן אם יבחר הלקוח לעזוב באמצע החודש, לא יוחזר לו
יתרת כספו של אותו החודש.
• קבלות עבור קמפיינים ממומנים בגוגל ינתנו ללקוח ע”י מערכת גוגל.
• מתן שירות ללקוח ינתן בימים א-ה בין השעות 09:00 ועד השעה 18:00 .
• לא ינתן שירות ללקוח בימי שישי ושבת, ערבי חג וחג.
• תשלום עבור המדיה – ישירות לגוגל בכרטיס אשראי או PayPal(רלוונטי ללקוחות גוגלן ממומן)
• תשלום עבור השירות שלנו – כרטיס אשראי – תשלום מתחדש בכל חודש בחודשו
חתימה:
חשבונית על שם:
ח.פ:
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם